۵ مرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۱۲

جمالی نژاد مطرح کرد؛

تشکیل ماهیانه جلسات ستاد مناسب سازی کشور

تشکیل ماهیانه جلسات ستاد مناسب سازی کشور

معاون عمرانی وزیر کشور گفت: جلسات‌ ستاد مناسب سازی کشور از این به بعد به صورت ماهیانه برگزار می شود تا وقفه ایجاد شده جبران شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی جمالی نژاد در بیست و دومین جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی کشور که امروز با حضور رئیس سازمان بهزیستی کشور و نمایندگان دستگاه‌های عضو برگزار شد، گفت: در سال‌های گذشته تشکیل جلسات ستاد مناسب سازی بسیار نامنظم بود و در سال یک یا دو بار بیشتر تشکیل نمی‌شد به همین دلیل تصمیم گرفتیم به صورت ماهانه جلسات را برگزار کنیم.

وی افزود: با آمدن رئیس جدید سازمان بهزیستی وقفه‌ای در برگزاری این جلسات ایجاد شد که امیدواریم از این به بعد جلسات مناسب سازی به صورت ماهانه برگزار و وقفه ایجاد شده نیز جبران شود.

معاون عمرانی وزیر کشور با اشاره به اینکه اراده دولت و وزیر و همچنین معاون اول رئیس جمهور در حمایت از معلولان و مناسب سازی بسیار قوی است گفت: در همین خصوص چند جلسه با معاون اول و همچنین وزیر برگزار شده است که بی نظیر بود و بهتر است این دوران طلایی را از دست ندهیم و عقب افتادگی چندین ۱۰ ساله را در این حوزه جبران کنیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر وقت این است که با کمک دستگاه‌های مختلف این جلسات انسجام داشته باشد و بتوانیم در حوزه معلولان و حمایت از این افراد و مناسب سازی اقدامات مؤثری انجام دهیم.

جمالی نژاد تاکید کرد: اولین بار است که در دولت نظارت و عدم انجام کار را پیگیر می‌شود به همین دلیل باید از این مورد در جهت مناسب سازی استفاده کنیم.

کد خبر 5548562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha